lördag 30 juni 2012

Som i en dröm

Drömmar är ju ofta varken logiska eller rationella. I mina drömmar figurerar ofta personer som jag är bekant med, men som i drömmen spelar en mycket mer betydande roll i handlingen än de någonsin gjort i verkligheten. Inatt hade jag en sådan dröm. Jag befann mig i en skidbacke på okänd ort tillsammans med en grupp okända människor och några från min klass. Jag kommer inte exakt ihåg vad som hände, men jag minns att jag och en från person från klassen samarbetade mycket bra för att rädda någon som kommit i en farlig sits. Det var en trevlig dröm på något vis, som slutade lite mitt i handlingen tror jag. Jag tror aldrig att det har hänt att jag har "fortsatt" en dröm nästa natt, så dom vissa verkar göra, men man kan ju alltid hoppas... Trots attest föredrar sommaren så väljer jag nog en solig skidbacke med trevligt sällskap framför den här regniga jobb-betonade sommaren så här långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar