fredag 1 juni 2012

Oceaner av tid

Nu känns det som att jag har det, oceaner av tid. Tentan är överstökad och det gick nog bra tror jag. Om det inte gick bra så får jag veta det ganska snart men omtentan ligger i augusti så plugget får vänta.
Att få all tid i världen är ju det jag vill. Eller? Det är skönt att kunna ligga och stirra i taket i två timmar ibland, men jag grubblar ganska mycket och det kan bli lite FÖR mycket av den varan när jag inte har måsten att distrahera mig med. Dessutom är min innergård en bullrig byggarbetsplats så det är inte så mysigt att vara hemma, och regnar gör det så ute blir man blöt....

Men, jag försöker göra det bästa av all tid. Jag läser, och läser, och läser. Dricker te gör jag också, i väntan på den varma sommaren när jag ska dricka lemonad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar